دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف، جلیلی و پزشکیان در البرز معرفی شدند

مسئولان ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان در استان البرز معرفی شدند.

البرز- رمزگشانیوز؛ عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنونی استان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف معرفی شد. وی دارای مدرک تحصیلی دکترای علوم ارتباطات است و در سوابق کاری وی مدیرکلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالیت در زمینه‌های جهادی، امور مردمی، محرومیت‌زدایی وجود دارد و بخشی از رزومه آن به فعالیت در کارگروه‌های متعدد کمیته امداد امام خمینی(ره) و فعالیت در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافته است.

علیرضا عباسی نماینده فعلی کرج، فردیس و اشتهارد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی معرفی شده است. عباسی دارای مدرک تحصیلی دکترای بیوتکنولوژی گیاهی بوده و در سوابق کاری وی فعالیت در زمینه‌ها عضویت در هیات علمی پردیس کشاروزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران(دانشیار)، مسئول کارگروه کشاورزی دانشجویان اعزام به خارج از کشور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم دیده می‌شود.

سالار قاسمی مدیرکل اسبق آموزش و پرورش البرز نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در البرز منصوب شد. قاسمی، مدیرکلی آموزش و پرورش استان‌های قزوین و البرز را در کارنامه خود دارد. وی دانشجوی دکترا در مرحله دفاع از رساله و یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات