دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده عالی دولت در البرز:

 با تمام توان از اراضی کشاورزی و روستاهای استان حفاظت می کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از شهرداران شهرستان اشتهارد انتظار می‌رود در راستای زیباسازی و هویت بخشی به شهرها اقدام کنند، این شهرستان خاستگاه شهیدان و رزمندگان والامقامی است که در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران شهرستان اشتهارد که روز چهارشنبه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: شوراها اسلامی شهر و روستا جایگاه بسیار رفیع و مسئولیت خطیری دارند.

وی ادامه داد: شوراها رای خود را مستقیم از دست مردم می‌گیرند و این امر بار سنگینی از دین و مسئولیت را بر دوش اعضای شوراهای  شهر می‌گذارد.

عبداللهی گفت: اکنون این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با تلاش و مجاهدت بیشتری در میدان باشند تا اعتماد مردم را به این جایگاه ارتقا دهند.

وی افزود: شهرستان اشتهارد مردمانی انقلابی و ولایتمدار دارد که مسئولان آن نیز باید با روحیه انقلابی و جهادی به برنامه ریزی و اقدام بپردازند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مدیر هوشمند و توانمند مدیری است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، گفت: اشتهارد فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی بویژه در حوزه اقتصادی دارد که باید از آنها در جهت توسعه شهرستان بهره برد.

وی افزود: از شهرداران شهرستان اشتهارد انتظار می‌رود در راستای زیباسازی و هویت بخشی به شهرها اقدام کنند، این شهرستان خاستگاه شهیدان و رزمندگان والامقامی است که در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

عبداللهی گفت: باید با تمام توان از اراضی کشاورزی و بافت روستایی استان حفاظت کنیم و برای ارتقاء زیرساخت‌های این حوزه برنامه داشته باشیم.

وی افزود: تمامی موانع با مجاهدت، اتحاد، روحیه انقلابی و پیگیری قابل حل هستند.

در پایان این جلسه نیز عبداللهی استاندار البرز در منزل شهیدان صفری حضور یافت و با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات