یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

ضرورت شناسه ملی برای موکب داران البرزی

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه موکب‌داران باید در سامانه ویژه موکب نام‌نویسی کنند، از داشتن شناسه ملی برای این افراد خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ علی اسلامخواه روز یکشنبه در همایش موکب داران اربعین حسینی استان البرز ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه خادمان حسینی(ع) افزود: موکب‌داران نقش موثری در ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران سالار شهیدان کربلا را دارند.
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: امسال با توجه به گرمای هوا لازم است پیش‌بینی لازم برای پذیرایی از زائران انجام پذیرد و موکب‌داران مانند گذشته براساس وضعیت آب و هوایی همراهی لازم را خواهند داشت.
اسلامخواه گفت: دستورالعمل‌های لازم برای موکب‌داران ابلاغ شده و آنها نیز مانند سنوات گذشته با هماهنگی و همراهی که دارند بسترهای میزبانی از زائران را فرهم کرده‌اند.
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز یادآورشد: این استان سال گذشته در بحث موکب داری جزو استان‌های برتر بود و امیدوارم امسال نیز با برنامه ریزی دقیق و منسجم بتوانیم خدمات‌دهی لازم را داشته باشیم.
اسلامخواه افزود: موکب‌داران مانند سایر خادمان حسینی(ع) در تلاش هستند تا با ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به مردم دین خود را به سیدالشهدا(ع) ادا کنند و با روحیه و انگیزه‌ای که در استان البرز دیده می‌شود به طور قطع خدمات مناسبی به زائران ارائه خواهد شد.
وی خادمی حسین بن علی(ع) را عاملی برای سعادت اخروی خواند و ادامه داد: باید همگان دراین مسیر هرچه در توان داریم بکار گیریم چراکه باید مکتب حسین(ع) را زنده نگه داشت.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات