دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال تمهیدات ترافیکی همزمان با آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در این استان خبرداد.

البرز- رمزگشانیوز؛ پلیس البرز نوشت: سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز شنبه اظهار کرد: این تمهیدات به منظور روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده اجرای مراسم از ساعات اولیه بامداد روز یکشنبه چهارم شهریور اعمال می‌شود.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی در کلانشهر کرج از آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به سمت میدان توحید، میدان شهدا و در طول خیابان شهید بهشتی تا امامزاده محمد(ع) و از میدان حصارک به سمت خیابان بهشتی، خیابان انقلاب تا امامزاده محمد(ع) محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.
رحمتی پور افزود: برای سهولت تردد شهروندان مسیرهای جایگزین شامل مسیر شمالی از میدان کرج، خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، خیابان شرع پسند(بهار)، بلوار طالقانی شمالی، خیابان شهید مطهری، فلکه اول رجایی شهر و بلوار سربازان گمنام به سمت میدان حصارک و در مسیر جنوبی از تقاطع مصباح، هفت تیر، بلوار دانش آموز، درختی، تقاطع گلزار، بلوار گلزار غربی و بالعکس پیش‌بینی شده است.
وی یادآورشد: تردد وسایل نقلیه در تقاطع‌های غیر هم‌سطح درطول مسیر پیاده‌روی به منظور ارتباط جنوب و شمال شهر کرج اعم از روگذر بلوار آیت‌الله طالقانی، زیرگذر میدان سپاه در بلوار جمهوری و پل سه راه رجایی شهر امکانپذیر است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تیم‌های پلیس راهور از ساعات بامداد فردا تا پایان مراسم حاضر خواهند بود و از عزاداران خواست ضمن همکاری لازم با پلیس، از توقف در محل‌های ممنوع و طول مسیر پیاده‌روی خودداری کنند.










 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات