دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

یک هزار و ۱۷۴ پروژه رهاورد هفته دولت در البرز

استاندار البرز اعلام کرد: یک هزار و ۱۷۴ پروژه دولتی و خصوصی با اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در هفته دولت در البرز بهره‌برداری می‌شود.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز نوشت: مجتبی عبداللهی روز سه شنبه افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۸ هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.
وی بیان کرد: امسال نیز همزمان با هفته دولت از ۲ تا هشت شهریورماه، در تمام شهرستان‌های استان پروژه‌های اثرگذاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که در راستای مطالبات و نیازهای مردم و رشد و شکوفایی سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف جهش تولید با مشارکت مردم، برنامه‌ریزی شده است.
استاندار البرز ادامه داد: بر این اساس یک هزار و ۵۸ پروژه در بخش دولتی و در بخش خصوصی ۱۱۶ پروژه در هفت شهرستان استان البرز افتتاح می‌شود.
عبداللهی گفت: از این تعداد در بخش دولتی ۳۳۶ پروژه برای شهرستان کرج، ۲۵۵ پروژه شهرستان ساوجبلاغ، ۸۶ پروژه شهرستان نظرآباد، ۱۴۲ پروژه شهرستان فردیس، ۷۶ پروژه شهرستان طالقان، ۴۱ پروژه شهرستان اشتهارد و ۱۲۲ پروژه به شهرستان چهارباغ تعلق دارد.
استاندار البرز افزود: ۱۱۶ پروژه در بخش خصوصی در هفت شهرستان استان با اعتباری بیش از ۳۹هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: ۲۰ پروژه در شهرستان کرج با اشتغال ۹۴ نفر، ۱۹ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اشتغال ۶۴۹ نفر، ۱۹ پروژه در شهرستان نظرآباد با اشتغال ۲۸۴ نفر، هشت پروژه در شهرستان فردیس با اشتغال ۱۰۴ نفر، ۲۰ پروژه در شهرستان اشتهارد با اشتغال ۷۴۷ نفر، ۲۱ پروژه در شهرستان چهارباغ با اشتغال ۲۶۳ نفر و طالقان ۹ پروژه با اشتغال ۴۲ نفر افتتاح می‌شود.
وی گفت: امید است با دستاوردهایی که در سایه وفاق و انسجام و همدلی مجموعه استان با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در راستای شعار سال و همچنین کسب رضایتمندی مردم رقم خورده، استان البرز را بیش از پیش به سمت پیشرفت، توسعه‌ و شکوفایی سوق دهد.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات