سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

اجرای طرح "هر حافظ در پناه یک شهید" در استان البرز

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از اجرای طرح هر حافظ در پناه یک شهید، در راستای برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی، در استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: غلامرضا درکتانیان -سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز- با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح "هر حافظ در پناه یک شهید" در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با هدف تحقق 40000 حافظ قرآن به پاس آرمان 40000 شهید والامقام کشور، توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده قرارگاه شهید آوینی طراحی و از ابتدای تیرماه در سراسر کشور به مرحله اجرا در می‌آید و استان البرز هم در این طرح مشارکت دارد.
درکتانیان در ادامه ابراز کرد: تمامی مراحل اجرایی و آموزشی طرح که با هدف ایجاد زمینه انس با قرآن برای اقشار مختلف جامعه برنامه ریزی شده از طریق سامانه مدیریت قرآنی حمد با کمک موسسات قرآن و عترت و با نظارت این اداره کل به مرحله اجرا درخواهد آمد.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مراجعه و ضمن مشارکت در اجرای طرح از مزایای پیش‌بینی شده بهره‌مند گردند.











 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات