پایداری شبکه‌های برق البرز با توسعه زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز به اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: اهتمام دولت سیزدهم و توسعه زیرساخت‌ها، موجب پایداری شبکه‌های برق در این استان شده است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مسعود خواجه‌وند افزود: راه‌اندازی پست ۴۰۰ مگاوات باغستان کرج و مرحله نخست پست ۴۰۰ مگاوات کمالشهر و ۲ پست ۶۳ مگاوات دیگر در استان البرز موجب شد تا مانند سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در تابستان مشکل قطعی برق نداشته باشیم.
وی ادامه داد: اکنون نیز ۲ پست جدید ۴۰۰ و ۶۳ مگاوات در شهرستان‌های اشتهارد و نظرآباد در حال نصب و راه‌اندازی است که تا سال ۱۴۰۴ وارد مدار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: تابستان امسال خاموشی برق منازل نداریم اما با توجه به ناترازی سراسری برای واحدهای صنعتی و بخش کشاورزی در هفته قطعی برق پیش‌بینی شده است.
خواجه‌وند اظهار کرد: اکنون نیز در کنار اجرای طرح‌های زیرساختی، نوسازی شبکه‌های برق استان البرز با سرعت در حال انجام است.
وی افزود: توسعه شبکه‌های خودنگهدار مهمترین اقدام شرکت توزیع برق البرز برای پیشگیری از سرقت کابل‌های برق در استان است که اکنون با شتاب دنبال می‌شود.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات