دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

احتمال بهره‌برداری از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در عید غدیر

استاندار البرز با بیان اینکه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور با مشارکت بخش خصوصی در این استان مراحل تکمیلی را می گذراند که پس از راه‌اندازی بیماران از سراسر کشور با تعرفه دولتی پذیرش خواهند شد، گفت: انتظار می‌رود که بخش عمده‌ای از این مجموعه در عید سعید غدیر خم امسال مورد بهره‌‎برداری قرار گیرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانشان، افزود: با توجه به پیگیری‌ها و توافق صورت گرفته، انتظار می‌رود که بخش عمده‌ای از این مجموعه در عید سعید غدیر خم امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی گفت: با راه اندازی این مجموعه، بیماران دیگر نیازی به سفرهای پرهزینه خارجی برای درمان خود ندارند؛ درصدد هستیم این مرکز به نام «آیت الله رئیسی» و یا «یادگار ابراهیم» نامگذاری شود.
استاندار البرز بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی با تکمیل پروژه‌های در دست ساخت، حدود یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی جدید تا پایان سال جاری در البرز راه‌اندازی می‌شود.
رئیس موسسه ملل و بنیانگذار مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کشور در این بازدید از تلاش‌های استاندار البرز برای تکمیل این پروژه قدردانی کرد و افزود: تعدادی از پزشکان حاذق کشور جذب این مرکز خواهند شد.
حجت‌الاسلام امین جوادی گفت: بخشی از این مجموعه در عید سعید غدیرخم امسال افتتاح و مابقی پروژه نیز تا پائیز ۱۴۰۳ تکمیل می شود.
وی اظهار کرد: امروز پزشکان ایرانی در تمام کشورها مورد تایید و تقاضا هستند و بسیاری از بیماران خارجی نیز برای درمان به مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان مستقر در البرز مراجعه خواهند کرد.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات