دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

بیش از هشت هزار مجوز صنفی جدید در البرز صادر شد

رئیس بازرسی و اتاق اصناف مرکز البرز با بیان اینکه از حدود ۶۰ هزار واحد صنفی بازدید شده است، گفت: در اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی، بیش از هشت هزار مجوز جدید برای واحدهای صنفی این استان صادر شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهدی سیاهوشی اظهار کرد: طرح ساماندهی اصناف که از زمستان سال گذشته در استان البرز آغاز شده، همچنان ادامه دارد و در این مدت از حدود ۶۰ هزار واحد صنفی بازدید شده است.
وی گفت: دراین مدت 17 هزار واحد صنفی فاقد مجوز قانونی شناسایی شدند که تا کنون برای بیش از هشت هزار آنها واحد مجوز صادرشده و بقیه نیز در مرحله صدور است.
سیاهوشی بیان کرد: طرح ساماندهی و شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب به دستور دادستان البرز و با همکاری بازرسان و کارشناسان اتحادیه‌های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف به اجرا درآمده است.
رئیس بازرسی و اتاق اصناف مرکز البرز افزود: همزمان با این طرح، واحدهای صنفی متخلف که از درج قیمت و صدور برگه فروش خودداری می‌کنند، اعمال قانون خواهند می شوند.
وی تاکید کرد: پیروی و احترام به قانون برای تمام فعالان صنفی امری ضروری است، بنابراین فعالیت صنفی خارج از قوانین به هیج عنوان پذیرفتنی نیست و وجهه قانونی ندارد.
گفتنی است؛ اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان البرز فعالیت می‌کنند.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات