دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

آیت الله رئیسی خستگی ناپذیر بود

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به تمام معنا خستگی‌ناپذیر بود، با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور هشتم ایران، خادم خوبی هم برای امام هشتم(ع) بود؛ مطرح کرد: آیت‌الله رئیسی خودش را شخص دوم مملکت یا شخص اول اجرایی کشور نمی‌دید، خود را کارگزار نظام و یاور رهبر معظم انقلاب می‌دید.

البرز- رمزگشانیوز؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج اظهار کرد: شهادت تعدادی از کارگزاران خدوم، جهادی و مردمی نظام اسلامی را تسلیت عرض می‌کنم؛ خداوند متعال به مقام آن‌ها بیفزاید، به مردم ایران که با حضور خود بالاتر از حماسه را برای تکریم رئیس‌جمهور و همراهان آنها خلق کردند، آفرین می‌گوییم.
وی با اشاره به اینکه مردم باوفای ایران فراموشکار نیستند و به موقع جبران محبت می‌کنند، گفت: بنا به اعلام کشورهای دیگر تمدن ایران اسلامی قهرمان‌ساز است ولی متأسفانه برخی دشمنان داخلی چنین شناختی را ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: یکی از مهمترین مسائل این روزها در مقابل شگرد دشمن که ایجاد اختلاف، تنش و چندقطبی‌سازی را دنبال می کند تقویت همدلی اجتماعی‌ زیر پرچم اسلام و رهبر معظم انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور هشتم ایران خادم خوبی هم برای امام هشتم(ع) بود، افزود: آیت الله رئیسی خودش را شخص دوم مملکت یا شخص اول اجرایی کشور نمی‌دید، خود را کارگزار نظام و یاور رهبر معظم انقلاب می‌دید.
خطیب جمعه کرج با بیان اینکه آیت الله رئیسی به تمام معنا خستگی‌ناپذیر بود، گفت: این شهید والامقام خیلی طعنه و کنایه را شنید و با وجود اینکه خواستند با نام امام رضا(ع) او را تخریب کنند ولی راه به جایی نبردند.
وی با اشاره به انجام بیش از ۲۷ سفر جهانی و ۴۴ سفر استانی توسط رئیس‌جمهور گفت: آیت الله رئیسی شعار ما می‌توانیم را به ما توانستیم تغییر داد؛ تمام وجود او امید بود، به شعار اصلی بیانیه گام دوم انقلاب یعنی امید به معنای واقعی کلمه امیدوار بود و باور داشت.
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه کلام آخر رئیس جمهور فقید ایران در هیات دولت این بود که «به حکم ولی و رهبرم غیر از وحدت عمل نمی‌کنم»، بیان کرد: وقتی کارگر هفت تپه‌ای می‌گوید که گویا پدرم را از دست دادم یا کارگران دیگر می‌گویند ناجی صنعت به شهادت رسیده همه حس واقعی خود را بیان می‌کنند؛ حرفی برای گفتن نمی‌ماند که پیرمردی پابرهنه با واکر یا پیرزنی با ویلچر آمده کافی است که امام خامنه‌ای سه بار بر پیکر او «اللّهمّ إنّا لا نعلم منهم إلاّ خیرا» قرائت می‌فرمایند.
آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارگزاران نظام اسلامی باید سعادتمند در کار هم باشند یا عاقبت آنها به شهادت ختم شود، اضافه کرد: آیت الله رئیسی دیپلماسی اقتصادی را فعال کرد و به بیش از پنج میلیون ایرانی خارج از کشور خدمات ارائه داد؛ ایشان برای رفع تحریم‌ها مذاکره کرد، به دفاع از محور مقاومت ادامه داد و با کشورهای همسایه تعامل برقرار کرد.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه شهید رئیسی گفته بود که هر لحظه آماده شهادت است، یادآور شد: برای انتخابات پیش‌رو باید مراقبت جدی داشته باشید تا این تراز خوب از بین نرود؛ با انتخاب صحیح در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده باید وحدت ، امنیت و اقتدار ملی افزایش پیدا کند.
وی در ادامه با بیان اینکه شورای نگهبان باید با هوشمندی و رعایت مُر قانون در خصوص عملکرد سوابق اجرایی نامزدها عمل کند، گفت: کاندیداها باید برنامه‌های عملیاتی و اجرایی خود را ارائه دهد؛ انقلاب اسلامی روش جدیدی از دموکراسی دینی را به دنیا معرفی کرد که مردم نقش جدی در آن دارند.
حسینی همدانی همچنین با اشاره به تشکیل دور جدید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای مجلس شورای اسلامی جدید نظرات و منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی را مطالعه و اسناد بالادستی را درنظر داشته باشند؛ آنها باید خود را خادم ملت بدانند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اعضای مجلس جدید باید به اقتصاد به خصوص دریامحور، معدن، دیجیتال، پتروشیمی، معیشت، مسکن و جمیعت اهمیت جدی دهند؛ ساده‌زیستی را فراموش نکرده و در مصوبات به فرهنگ و اخلاق اجتماعی توجه کنند؛ آنها باید چند روز آینده تلاشی مومنانه برای انتخاب رئیس و اعضای کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون فرهنگی داشته باشند؛ همچنین خود را رفیق و نه رقیب یکدیگر بدانند.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت چهارم خرداد روز" دزفول و نماد مقاومت شدن این شهر برای ایران" گفت: هر ملتی که اهل استقامت است اهل ذلت‌پذیری نیست، برای داشتن عزت هر ملت باید در مسیر مقاومت حرکت کرد.
وی بیان کرد: مرحوم آیت‌الله سید مجدالدین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول انسان وارسته‌ای بود که در طول مدت جنگ نماز جمعه را تعطیل نکرد با وجود اینکه برخی مواقع قبل اقامه نماز شهر موشک باران می‌شد؛ شخصیت پرتلاشی بود و می‌گفت که خاک پای بسیجیان را توتیای چشم خود می‌کنم.
آیت الله حسینی همدانی گفت : هرچند آمریکا در تلاش است که ارتباط بین مردم و مدیران را برهم بزند ولی اعتماد مردم افزایش و نفرت عمومی به شیاطین به ویژه آمریکا بیشتر می‌شود؛ از خداوند متعال مرگ اسرائیل سفاک و روباه پیر انگلیس را خواستاریم.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات