جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!

تعداد بسیار زیادی از استارتاپ‌ها در سراسر دنیا شکست می‌خوردند و دلیل شکست اغلب آنها، نه ضعف در ساخت یک محصول ارزشمند، بلکه عدم توانایی در جذب مشتری است! هدف اصلی این کتاب، کمک به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها برای جذب مشتری و رشد سریع‌شان است.

کتاب و ادبیات- رمزگشانیوز؛ در این کتاب، گابریل وینبرگ و جاستین مارس، که خود از کارآفرینان موفق، و با تجربه‌ مشاوره به چندین استارتاپ هستند، ۱۹ کانال برای جذب مشتری (Traction) معرفی می‌کنند. 
آنها در این کتاب، مدلی سه مرحله‌ای، تحت عنوان «چارچوب خال هدف»، پیشنهاد می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا بهترین کانال‌های ممکن برای کسب‌وکار خودتان را شناسایی کرده و به رشد و موفقیت استارتاپ‌تان کمک کنید.
 کتاب جذب (ترکشن) که کتابی پرفروش و پرطرفدار در بین فعالان کارآفرینی و استارتاپ‌ها است، صرف نظر از نوع صنعت، اندازه استارتاپ و… می‌تواند به جذب مشتری و رشد کسب‌وکارها کمک بسیاری کند.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات