شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
اخبار ویژه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دیگر ممنوع‌الکاری هنرمندان مخفیانه به خودشان اعلام نمی‌شود، گفت: هنرمند را دعوت می‌کنیم و با او سخن می‌گوییم. او می‌تواند از خود دفاع کند و در نهایت توسط هیات منصفه مورد قضاوت قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی از لغو مجوز هیأت کرجی که افراد بی‌حجاب در دسته عزاداری آن حضور پیدا کردند خبرداد و گفت: مسئول هیأت از سوی نهادهای انتظامی احضار شده است.
کتاب آرامش روان نوشتهٔ مایکل سینگر و ترجمهٔ مریم قربانی و ویراستهٔ خلیل رضوی است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی از مجموعهٔ «زندگی و کسب و کار موفق برای همه» که در دستهٔ آثار حوزهٔ روان‌شناسی قرار می‌گیرد.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در بازدید از زیرساخت‌های فنی و زیربنایی سینما فرهنگ تهران، به مدیر این سینما ماموریت داد تا اقدامات لازم را برای بهینه‌سازی سالن‌ها و میزبانی شایسته در جشنواره فجر ۴۳ فراهم کند.
مدیر رادیو ورزش تاکید کرد: از ابتدای امسال در برنامه‌های تخصصی رادیو ورزش، به صورت مستمر درباره المپیک اطلاع‌رسانی شده است و با شروع المپیک، مسابقات به صورت زنده پوشش داده می‌شود.
کتاب تو نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی، اثری از آلن کلاین با ترجمه نفیسه معتکف است. این کتاب ۵۲ هفته و ۵۲ راهکار مهم برای رسیدن به قلهٔ موفقیت در اختیار ما قرار می‌دهد و کمکمان می‌کند تا حال خوبمان را در همه شرایط حفظ کنیم.
کتاب مراقبت از خود نوشتهٔ رابین ال. گابین و ابوت-پرت جونیس و ترجمهٔ فروزان صاعدی است. انتشارات قصه باران این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی راهنمای عملی برای مدیریت فشار روحی، کاهش اضطراب، بالابردن تندرستی و خوشی است.
نمایش‌های «آناتومی قلب» به کارگردانی سجاد باقری، «شالهنگ» به کارگردانی بابک قادری و «حق با مردم بود» به کارگردانی علی نیکزاد، آثار جدیدی هستند که روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو می‌روند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید معیارهای واحد در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی اعمال شود،‌ گفت: برخی می‌گویند اگر سختگیری شود این آثار در سکوهای خارجی به نمایش در می‌آید؛ در حالی که در چنین شرایطی خانواده ایرانی می‌داند که آن اثر مورد تایید حاکمیت دینی نیست ولی وقتی مهر تایید دولت پای اثری هست، یعنی مسئولیت سلامت آن اثر را پذیرفته‌ایم.
۳۳ روز جدید در تقویم اصناف، حرفه‌ها و مشاغل کشور اضافه شد.
کتاب فهرست کتاب نوشتهٔ سارا نیشا آدامز و ترجمهٔ لیلا کرد و مهرانگیز اشراقی است. کتاب کوله پشتی این رمان انگلیسی را منتشر کرده است.
شبکه‌ نمایش سیما در سالروز شهادت شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد فیلم سینمایی «هناس» از تولیدات سازمان سینمایی سوره را پخش می‌کند.
دیوارنگاره جدید میدان فلسطین با زبان عبری رونمایی شده است.


به مناسبت روز نیروی هوایی نوزدهم بهمن‌ماه
شهید فیروز شیخ حسنی اولین خلبان شهید جنگ تحمیلی از خطه طالقان
 انتقادها پایان ندارد؛
سریال دل، دل می‌شِکند!
یادداشتی از فرزانه یوسفیان؛
بازگشایی سینماها در شهری با رنگ قرمز!
تحلیل سریال پاتریک ملروز بر اساس اختلال‌های روانی؛
عدم مهارت و آموزش درستِ والدین؛ فرزندان را از درون به قتل می‌رساند!
تحلیل سریال پاتریک ملروز بر اساس اختلال‌های روانی؛
قوانین سخت و پیچیده، اضطراب و هراس به دنبال دارد
تحلیل سریال پاتریک ملروز بر اساس اختلال‌های روانی؛
انزوا یکی از پیچیده‌ترین حالت‌های روحی و روانی بشر است