دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

افتخارآفرینی هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج در جشنواره فرهنگی و هنری

هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج نماینده مدارس استان البرز در جشنواره کشوری خواهند بود.


به گزارش رمزگشا نیوز، سجاد فروغی با اشاره به موفقیت دانش آموزان هنرستان هنرهای زیبا پسران گفت: این هنرستان امسال رکورد خود را در مسابقات فرهنگی و هنری شکست و بیشترین تعداد نماینده برای استان را در این مسابقات در سطح کشور دارد.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در طول یک سال گذشته گروه‌های مختلف متشکل از اساتید هنرستان نسبت به آماده سازی هنرجویان برای شرکت در این جشنواره تشکیل شد و این گروه ها با برنامه های تمرینی منظم در طول یک سال آماده حضور در جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان شدند.

مدیر هنرستان ادامه داد: این جشنواره در سطح ناحیه و استان برگزار شد و طبق اعلام اداره آموزش و پرورش هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا پسران کرج در رشته های تک نوازی سازهای ایرانی در ساز های تنبک، سنتور و سه تار، نماینده استان خواهند بود، همچنین در رشته گروه نوازی موسیقی ایرانی، گروه هنرستان هنرهای زیبا رتبه اول را به خود اختصاص داد و در بخش موسیقی جهانی در سازهای پیانو و گیتار کلاسیک هنرستان هنرهای زیبا در سطح کشور نماینده استان خواهد بود.

فروغی خاطرنشان کرد: در رشته نمایش و شاخه های مختلف آن از جمله نقالی، نمایش صحنه ای و نمایش عروسکی هنرستان هنرهای زیبا رتبه اول آورد و برای مسابقات کشوری آماده می شود، همچنین در بخش تجسمی و در رشته پوستر رتبه اول را هنرجوی هنرستان هنرهای زیبا به دست آورد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به آمادگی هنرجویان و برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم بیشتر از هر سال برای استان البرز افتخار کسب کنیم.

گفتنی است هنرستان هنرهای زیبا پسران دارای رشته های انیمیشن، سینما، موسیقی، گرافیک و نمایش  به نشانی عظیمیه، میدان اسبی، بلوار اقاقیا مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات