شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اولین جشنواره بازار سفر در البرز برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه ۱۴۰ مرکز خدمات سفر در این استان فعال هستند ، گفت : اولین جشنواره بازار سفر طی پنج روز از ۳۱ خردادماه تا چهارم تیرماه سال جاری در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا؛ «فریدون محمدی» روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این  جشنواره  به صورت تخصصی برای عرضه تور و مسافرت‌های داخلی است زیرا این استان  در مسیر مواصلاتی ۲۵ استان قرار دارد .

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به اینکه البرز در حوزه گردشگری جایگزین شهرهای شمالی کشور شده است، افزود: مردم برای سفری دو روزه به شهرهای شمالی بیشتر وقت خود را در ترافیک می‌گذرانند در حالی که البرز استانی خوش آب و هواست که مناطق خوش آب و هوای آن تا مرکز استان فاصله چندانی ندارند.

وی گفت:  برای اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مهم است که گردشگر وارد البرز شود اما لازم است که اهالی البرز نیز با بهترین شرایط به سفرهای داخلی بروند.

محمدی برگزاری نمایشگاه بازار سفر را راهی برای شناساندن آژانس‌های مسافرتی استان البرز خواند و گفت: بیشتر مردم البرز تورهای مسافرتی خود را از تهران می‌خرند؛ برگزاری این نمایشگاه می‌تواند آژانس‌های مسافرتی البرز را به مردم بشناساند.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم جشنواره بازار سفر را هرساله در استان البرز برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که خدمات تور برگزار می‌کنند باید از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع مجوز داشته باشند در غیر این صورت حوزه گردشگری استان هیچ مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی نخواهد پذیرفت.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات