سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

۳۶ اردوی جهادی در استان البرز آغاز شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از آغاز ۳۶ اردوی جهادی دراین استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار افزود: برپایی اردوهای جهادی پزشکی، فرهنگی، محرومیت زدایی از مهمترین برنامه‌های جهادگران بسیجی در هفته دفاع مقدس است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: همچنین بازسازی، بهسازی و رنگ آمیزی مدارس، بازسازی و احداث خانه محرومان، معاینه و درمان بیماران کم برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی و برپایی نشست های تبیینی پیرامون فرهنگ و معارف شهدا از مهمترین برنامه‌های جهادگران بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس بوده است .

عملیات اجرایی پروژه جهاد آبرسانی در روستای تکه ناوه طالقان به پایان رسید 
فلاحتکار یادآورشد: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس با همت جهادگران بسیجی عملیات اجرایی پروژه جهاد آبرسانی در روستای تکه ناوه طالقان به پایان رسید.
وی گفت: مخزن ۲۰۰ هزار لیتری (۲۰۰ متر مکعبی) روستای تکه ناوه طالقان با پایان عملیات بتن‌ریزی تکمیل شد.
وی تاکید کرد: گروه های جهادی به جهت صعب العبور بودن مسیر روستا مصالح ساختمانی را در بخشی از این مسیر به صورت دستی به محل اجرای پروژه انتقال داده اند و برای دسترسی به برق نسبت به ایجاد ۲۵۰ متر خط انتقال برق اقدام کردند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز اضافه کرد: این پروژه با همت جهادگران بسیجی با یک سوم هزینه و زمان اعلام شده توسط بخش خصوصی و تنها با هزینه هزینه ۱۶ میلیارد ریال اجرایی شده است.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات