سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳

نخستین روز نمایشگاه جهانی صنایع‌غذایی هند به نام ایران برگزار شد

در جریان آغاز به‌ کار نمایشگاه صنایع‌غذایی هند و به پاس تقدیر از حضور کشورهای منتخب و حامی این رویداد، روز نخست به نام ایران برگزار شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز نوشت: پاویون جمهوری اسلامی ایران همزمان با افتتاح نمایشگاه صنایع‌غذایی هند (WORLD FOOD INDIA 2024) و با حضور ایرج الهی سفیر کشورمان در دهلی نو و پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز آغاز کرد.
در این رویداد مهم صنعت غذا در کشور هند با مشار کت و حضور بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ غرفه‌دار از کشورهای مختلف دنیا آغاز به کار کرده است، پاویون جمهوری اسلامی ایران نیز با همکاری معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی البرز و هماهنگی وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند در این نمایشگاه برپا شده و ۳۰ غرفه‌دار از کشورمان در آن حضور دارند.
پاویون جمهوری اسلامی ایران واقع در سالن بین‌الملل نمایشگاه جهانی صنایع‌غذایی هند دایر شده و این نمایشگاه از روز ۲۹ شهریورماه لغایت یکم مهرماه در شهر دهلی‌ نو میزبان تجار، بازرگانان و علاقه‌مندان به صنعت غذا از نقاط مختلف جهان است.
بدون شک برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه صنایع‌غذایی هند، یک فرصت مهم برای معرفی محصولات و توانمندی‌های صنایع‌غذایی کشورمان به بازارهای بین‌المللی است.
این نمایشگاه به شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند که با تولیدکنندگان و تجار هندی و سایر کشورها ارتباط برقرار کنند و به تبادل دانش و فناوری بپردازند. به تبع حضور در این رویداد مهم می‌تواند به افزایش صادرات و توسعه همکاری‌های اقتصادی میان ایران و هند در زمینه صنایع‌غذایی نیز منجر شود.
با توجه به اعلام نام جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور منتخب و حامی نمایشگاه صنایع‌غذایی هند به لحاظ جذب شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد و ارائه امکانات و خدمات به آنها و معرفی محصولات و تولیدات کشورمان، روز نخست این نمایشگاه که با مراسم افتتاح آن همراه بود به نام ایران برگزار شد.
همچنین در نشستی با همین محوریت، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز و سیدرضا سید آقازاده معاون بین‌الملل این پارلمان بخش‌ خصوصی به تشریح ظرفیت‌های تولیدی و توانمندی‌های این استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت و کشاورزی پرداختند









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات