شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با یادآوری اینکه زندگی ۱۰ هزار تن از هموطنان تحت تأثیر سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان قرار گرفته است، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

جامعه- رمزگشانیوز؛ در اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر، در خصوص آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان و همچنین راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده چنین آمده است:‌ از روز هفتم اسفندماه بارش‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد و به مرور شدت گرفت. بارش‌ها منجر به وقوع آبگرفتگی و سیلاب در ۱۴ شهرستان استان، ۳۴۷ روستا و همچنین آسیب به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب سیستان و بلوچستان شد.
این اطلاعیه می افزاید:‌ علاوه بر نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیروهای هلال‌احمر استان‌های خراسان جنوبی و کرمان، بوشهر، یزد، خراسان شمالی برای کمک به سیل‌زدگان اعزام شده‌اند.
براین اساس، فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آنها ممکن نیست.
اکنون هزار و ۴۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸۹ تیم و با استفاده از ۲۲۹ دستگاه خودرو امدادی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.
در این اطلاعیه آورده شده است: در این مدت ۱۰ هزار بسته غذایی، ۴۶۵ دستگاه چادر امدادی، ۱۲۲۹ تخته موکت، ۲۵۴۴ تخته پتو، ۴۲۹۳ کیلوگرم نایلون و تعدادی کنسروجات و بسته‌های بهداشتی توزیع شده است و ارایه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.
جمعیت هلال احمر از هموطنان خواست کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به دست سیل‌زدگان برسانند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات