دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی

امسال روز قدس به علت عملیات طوفان الاقصی و نسل‌کشی‌ اسرائیل غاصب در نوار غزه علیه ملت مظلوم فلسطین حائز اهمیت مضاعف است. در پی جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغال‌گر قدس، خیزشی جهانی علیه اشغال‌گری اسرائیل و اتمام جنگ و محاصره غزه بپا شده است. مردم سلحشور استان البرز نیز پا به پای سایر نقاط کشور و سایر ملل آزاده جهان حماسه‌آفرین روز قدس امسال بودند.

یادداشت- رمزگشانیوز؛ در این مطلب به قلم یاشار ‌زنجانی می‌خوانید: امسال روز قدس به علت عملیات طوفان الاقصی و نسل‌کشی‌ اسرائیل غاصب در نوار غزه علیه ملت مظلوم فلسطین حائز اهمیت مضاعف است. در پی جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغال‌گر قدس، خیزشی جهانی علیه اشغال‌گری اسرائیل و اتمام جنگ و محاصره غزه بپا شده است. مردم سلحشور استان البرز نیز پا به پای سایر نقاط کشور و سایر ملل آزاده جهان حماسه‌آفرین روز قدس امسال بودند.

فجایع غزه و حقانیت جبهه مقاومت
به باور صاحب‌نظران روز قدس امسال چهره واقعی و بدون روتوش رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته و دروغین بودن ارزش‌های حقوق بشری را در خصوص حامیان غرب به منصه ظهور گذاشت.
خیزش جهانی در حمایت از فلسطین
اثباتی بر حقانیت جبهه مقاومت و البته ناتوانی رژیم صهیونیستی در خروج از بحران‌های مسلسل مبتلابه است. از طرفی دامنه این خیزش از ایران و کشورهای اسلامی فراتر رفته و طیف گسترده‌ای از احرار و آزادگان جهان را به سونامی اعتراضی علیه اسرائیل غاصب پیوند داد.

محکومیت‌جهانی نسل‌کشی‌درغزه
فارغ از نقض آشکار کنوانسیون‌های بین‌المللی در مسئله حمله ددمنشانه به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن چند نفر از مستشاران نظامی ما، هر انسان آزاده‌ای با مشاهده فجایع رو به تزاید نوار باریک غزه وجدانش به خروش آمده و از نسل‌کشی سیستماتیک صهیونیست‌ها بر علیه فلسطینیان اعلام انزجار و برائت می‌نماید.کارشناسان مستقل تعداد کشته‌های غزه را تا یکصد هزارنفر تخمین می‌زنند بدون شک ژنوساید و نسل کشی مسلمانان، حمله به آشپزخانه جهانی،حمله به کادر پزشکی و امدادرسانان بیمارستان‌ها،کشتار بی‌حساب و کتاب غیرنظامی‌ها و به ویژه زنان و کودکان در عرف بین‌الملل و وجدان عمومی محکوم و غیرقابل توجیه است.

روز قدس؛ روز اسلام است
امید است در روزهای آتی اجماعی جهانی و عزمی فراملیتی با فشار بر دولت نتانیاهو به نسل‌کشی مستمر و ژنوساید سیستماتیک مردم مظلوم غزه پایان داده و بشریت را بیش از این شرمنده فجایع غزه و هولوکاست خاورمیانه ننماید.
لازم به ذکر است که به ابتکار رهبر کبیر انقلاب هر سال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است تاکید موکد رهبر معظم انقلاب بر حقانیت این نامگذاری از طرف امام خمینی(سره) باعث شده تا سال به سال استقبال ملل مسلمان و سایر کشورهای حق‌طلب از مراسمات روز قدس سیر صعودی پیدا کند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات