printlogo


اعلام شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان
اعلام شماره حساب جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 14505
جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با یادآوری اینکه زندگی ۱۰ هزار تن از هموطنان تحت تأثیر سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان قرار گرفته است، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.
جامعه- رمزگشانیوز؛ در اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر، در خصوص آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان و همچنین راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده چنین آمده است:‌ از روز هفتم اسفندماه بارش‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد و به مرور شدت گرفت. بارش‌ها منجر به وقوع آبگرفتگی و سیلاب در ۱۴ شهرستان استان، ۳۴۷ روستا و همچنین آسیب به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب سیستان و بلوچستان شد.
این اطلاعیه می افزاید:‌ علاوه بر نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیروهای هلال‌احمر استان‌های خراسان جنوبی و کرمان، بوشهر، یزد، خراسان شمالی برای کمک به سیل‌زدگان اعزام شده‌اند.
براین اساس، فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آنها ممکن نیست.
اکنون هزار و ۴۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸۹ تیم و با استفاده از ۲۲۹ دستگاه خودرو امدادی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.
در این اطلاعیه آورده شده است: در این مدت ۱۰ هزار بسته غذایی، ۴۶۵ دستگاه چادر امدادی، ۱۲۲۹ تخته موکت، ۲۵۴۴ تخته پتو، ۴۲۹۳ کیلوگرم نایلون و تعدادی کنسروجات و بسته‌های بهداشتی توزیع شده است و ارایه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.
جمعیت هلال احمر از هموطنان خواست کمک‌های نقدی خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به دست سیل‌زدگان برسانند.






 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/14505