پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

البرز در جشنواره عاشورائیان ۲ رتبه کشوری کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: یک معلم و یک دانش آموز مدارس استثنایی این استان در نخستین جشنواره آینه داران آفتاب « عاشورائیان»  رتبه کشوری کسب کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا؛ «سالار قاسمی» روز دوشنبه اعلام کرد: در این جشنواره علیرضا سوری دانش آموز دوره متوسطه از مدرسه پارسی اربابی فرد کرج در رشته مداحی توانست رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: ندا باوی از آموزگاران مدرسه اسپرورین نیز در رشته عکاسی رتبه اول جشنواره کشوری عاشورائیان را از آن خود کرد.

 مدیرکل آموزش و پرورش البرز،  ترویج هر چه بیشتر فرهنگ  ایثار، پایداری، ازخودگذشتگی، مقاومت، شهادت و  رشادت،حفظ و انتقال ارزش های ناب نهضت عاشورا، ارتقای سطح آگاهی نسل امروز نسبت به باورهای دینی و ارزش های اسلامی و آشنایی روزافزون دانش آموزان با سیره عملی ائمه معصوم (ع) را ازاهداف مهم برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره در استان چهارمحال و بختیاری دایر بود، اضافه کرد: این جشنواره در ۲۱ رشته ویژه کارکنان و ۲۲ رشته ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه از ۱۹ مرداد ماه  تا ۱۷ مهر سال ۱۴۰۰ ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان با ارسال مقاله، روایتگری، دلنوشته، قصه نویسی، قصه گویی، شعر، سرود، تصویرگری، نقاشی، فیلمنامه، نمایشنامه، مستند، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی، عکس، خط، پوستر و اینفوگرافی و مداحی در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: ۱۸ مدرسه استثنایی در البرز وجود دارد که از این تعداد ۱۷ مدرسه به صورت دولتی و یک مدرسه نیز به صورت غیردولتی فعالیت می کند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات