یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگردان البرزی در گفتگو با رمزگشا خبر داد:

نمایش اسکرین شات، نماینده البرز در تبریز

نمایش اسکرین شات به عنوان نماینده استان البرز در چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی در تبریز به روی صحنه می رود.

ندا قربانیان در گفتگوی اختصاصی با رمزگشا نیوز درباره حضور نمایش اسکرین شات در چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی گفت: نمایش اسکرین شات موضوع اجتماعی با درون مایه رضوی است که به همراه یازده نمایش دیگر در چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی در تبریز پذیرفته شده است.

وی در ادامه گفت: 86 نمایش از سراسر کشور در چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی شرکت کردند که از این تعداد، دوازده نمایش برای اجرا و داوری انتخاب شدند.

کارگردان البرزی به اجرای این نمایش در کرج اشاره کرد و گفت: نمایش اسکرین شات از 31 تیر ماه تا 4 مرداد هر شب ساعت 8 در سالن استاد حیاتی مهر به روی صحنه رفت تا هم هنرمندان و دوستداران نمایش در کرج نمایش را ببینند و هم با این اقدام برای اجرا در جشنواره آماده تر شویم.

این هنرمند تاکید کرد: نگارش نمایش نامه اسکرین شات اواخر پاییز سال گذشته به اتمام رسید و تمرین های این نمایش از اردیبهشت ماه به صورت جدی انجام شد.

قربانیان در خصوص عوامل این نمایش گفت: حمیدرضا معدنکن، محمود حقیری، مرتضی مرادی، سحرناز عباس زاده، سید فرزاد تجلی، مسعود بیگلری، ریحانه یزدان یار و من، بازیگران نمایش اسکرین شات هستیم. مجتبی میرزایی مدیر صحنه، نیوشا ناصرزارع منشی صحنه، محسن محمدی، احسان خراط، مهدی عباسیان و هادی فیروزیار دستیار صحنه، این نمایش هستند.

وی در خصوص داستان نمایش اسکرین شات گفت: نمایش، داستان دو خانواده را روایت می کند که از کرج برای انجام کار و در عین حال زیارت و تفریح به مشهد سفر می کنند. در این سفر پدرهای خانواده قرار است در مشهد سه خانه قدیمی بزرگ را بخرند و هتل بسازند. در ادامه اتفاق هایی می افتد که به روابط آدم های داستان اشاره می کند که دروغ می تواند باعث از بین رفتن ارتباط های افراد این دو خانواده شود. قصه ی داستان اجتماعی است که قصه رضوی به موازاتِ آن جلو می رود.

نویسنده البرزی در پایان سخنانش گفت: نمایش اسکرین شات در چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی که از 6 تا 9 مرداد در تبریز برگزار می شود به روی صحنه می رود. این نمایش در آبان ماه امسال نیز در تئاتر شهر تهران اجرای عموم خواهد داشت.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات