جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 استفاده روزانه بیش از ۳۰۰ مددجو از کتابخانه‌های زندان رجایی شهر

مدیر زندان رجایی‌شهر کرج با اشاره به طرح تشویق مددجویان به کتاب و کتابخوانی اعلام کرد: روزانه بیش از ۳۰۰ مددجو از کتابخانه‌های این زندان استفاده می‌کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «الله کرم عزیزی» اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۱۸۰ نفر از فضای کتابخانه برای مطالعه استفاده و بقیه نیز به صورت امانت کتاب دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اکنون بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب در حوزه‌های مختلف داستانی، علمی، مذهبی، ورزشی، اجتماعی، افتصادی، تاریخی، پزشکی ، روانشناسی، ادبی و امثال آن در کتابخانه‌های زندان رجایی شهر موجوداست .

عزیزی خاطرنشان کرد: به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت و ارتقای میزان آگاهی و بینش مددجویان پیرامون کاهش رفتارهای پرخطر، واحد فرهنگی زندان رجایی شهر شرایط بهره‌مندی علاقه‌مندان به مطالعه را در کتابخانه‌های زندان فراهم کرده است.

مدیر زندان رجایی شهر گفت: ایجاد زمینه مناسب برای ارتقای معلومات مددجویان در زمینه‌های مختلف تاثیر بسزایی در کاهش آسیب آنان دارد.

وی بیان داشت: علاوه بر کتابخانه مرکزی، تمام اندرزگاه‌ها مجهز به کتابخانه با عناوین و مضامین مختلف برای سهولت دسترسی مددجویان علاقه‌مند به مطالعه کتاب شده است.

 عزیزی یادآورشد: چنانچه کتاب‌های مورد نظر در کتابخانه‌های اندرزگاه‌ها موجود نباشد رابطین فرهنگی اندرزگاه‌ها با مراجعه به کتابخانه مرکزی نسبت به دریافت کتاب مورد نظر اقدام می‌کنند.

اکنون ۸۰۰ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر عضو ثابت کتابخانه‌های این ندامتگاه هستند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات