شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گل ریحان برای کسب سه امتیاز به مصاف نود ارومیه می رود

مربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای کسب سه امتیاز مقابل نود ارومیه به میدان می رویم.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «مجید غلامی» با اشاره به بازی فردا  چهارشنبه  این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج با نود ارومیه افزود: بازی حساسی در پیش داریم و می دانیم کسب سه امتیاز چقدر ارزشمند و این دیدار میتواند آغاز حرکت رو به جلو نماینده البرز باشد.

وی اضافه کرد: پس  از تعطیلات تمرینات خوبی را با دیگر اعضا کادر فنی طراحی کردیم و تیم خوب نود ارومیه رو انالیز و می دانیم حریف آسانی نخواهد بود ولی گل ریحان یک هدف دارد آن هم پیروزی در این دیدار خانگی است.

غلامی به بازیکنان مصدوم تیم اشاره کرد و گفت: قبل از تعطیلات چند بازیکن اصلی تیم دچار مصدومیت شدند که  هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند ولی دیگر نفرات ما در سلامت و برای بازی فردا آماده هستند.

وی با بیان اینکه با کسب امتیازات لازم شرایط تیم در جدول بهبود می یابد خاطر نشان کرد:  از تمام  مسوولان  و فوتبال دوستان البرزی انتظار داریم که در این هفته های حساس حامی نماینده البرز باشند.

دیدار تیم های گل ریحان البرز و نود ارومیه روز چهارشنبه در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

گل ریحان تنها نماینده فوتبال البرز در رقابت های لیگ است.

این تیم هم اکنون در مکان هجدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات