شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

صعود شیرین یوزها به نیمه نهایی با شکست امارات

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی با نتیجه ۲ بر یک امارات را مغلوب کرد.

ورزشی- رمزگشانیوز؛ ایرنا نوشت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹ مقابل تیم ملی فوتبال ساحلی امارات رفت که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.
تیم ملی کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین هم‌گروه است. ساحلی‌بازان ایران تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از ۲ دوره غیبت پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. تیم ملی اسپانیا بعد از قهرمانی در اروپا پا به این مسابقات گذاشت.
ساحلی بازان ایران موفق با برتری در ۳ دیدار مرحله گروهی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. در مقابل امارات میزبان در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های ایتالیا، آمریکا و مصر هم‌گروه بود که موفق شد به عنوان تیم دوم بعد از ایتالیا به این مرحله رسید.
میشل سالگادو و آنتونیو کونته نیز در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.
وقت اول این دیدار با برتری ساحلی بازان ایران همراه بود اما بازیکنان ایران نتوانستند از موقعیت‌های استفاده کنند و ۱۲ دقیقه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
تیم ملی امارات در همان دقایق ابتدایی وقت دوم به گل رسید. عبدالله عباسی موفق شد با ضربه سر گل اول این دیدار را به ثمر برساند. در ادامه محمد معصومی زاده نیز با ضربه سر گل اول ایران را وارد دروازه امارات کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با یک سوپر گل تماشایی گل دوم ایران را به ثمر رساند تا وقت دوم با برتری ۲ بر یک ایران به پایان برسد.
قبل از این دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با نتیجه هشت بر چهار ژاپن را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. تیم ملی ایران باید در مرحله بعدی به مصاف تیم قدرتمند برزیل برود.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات