جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کیمیا همتی:

آمادگی شرکت در تمام رقابت های تکواندو را دارم

نایب قهرمان بازی های المپیک جوانان در رشته تکواندو با اشاره به آسیب دیدگی خود گفت: این آسیب دیدگی برطرف شده و آمادگی شرکت در تمام رقابت ها را دارم.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «کیمیا همتی» که به عنوان سفیر صلح و دوستی سازمان ملل نیز انتخاب شده اظهار داشت: به دلیل آسیب دیدگی چندین ماه نمی توانستم تمرین داشته باشم، اما امروز به صورت کامل بهبود یافته و با انگیره بالا روزی چهار ساعت تمرین می کنم.

وی با اشاره به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو اظهار داشت: تا زمان برگزاری اردوها، اردوی تیم ملی را به خانه آورده و از هر لحظه آن استفاده تا در ترکیب تیم قرار بگیرم.

همتی گفت: با انجام این تمرینات بعد از آسیب دیدگی که داشتم به دنبال این هستم تا از لحاظ فنی در سطح بالایی باشم و بتوانم بار دیگر اعتماد کادر تیم را جذب کرده و با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های توکیو این بار نیز نتیجه خوبی بگیرم.

وی ضمن تقدیر از حمایت و دلسوزهای های استاد کامرانی سرمربی تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: با انگیزه و تشویق های صورت گرفته از وی، کادر فنی و فدراسیون امروز در آمادگی کامل به سر می برم و این قدرت را به بنده دادند تا خود واقعی باشم.

همتی با بیان اینکه هیچ گونه آسیب دیدگی ندارم و به صورت مرتب نیز روزانه در حال تمرین هستم گفت: آمادگی شرکت در تمام رقابت های داخلی و برون مرزی را دارم.

این ورزشکار البرزی نایب قهرمانی بازی های المپیک جوانان، طلا، نقره و برنز رقابت های جام جهانی، هنرهای رزمی، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات