شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهدی عسگری تاکید کرد؛

لزوم بازنگری در روند توسعه زیرساخت‌های ورزشی البرز

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی روند توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این استان را راضی کننده ندانست و تاکید کرد رفع این معضل ابتدا باید در اداره کل ورزش وجوانان استان البرز پیگیری شود.

به گزارش رمزگشانیوز  «مهدی عسگری» عصر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان البرز افزود: ۲ مقوله ورزش و جوانان بسیار جدی است و ورزش راهکاری اصولی برای رهایی جوانان از دام ناهنجاری و بزه‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان منطقه ضروری است، ضمن آنکه روند کند تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری کرج نگران کننده است.

وی تصریح کرد : بسیاری از پروژه‌ها مانند خانه جوانان کرج و فردیس تعطیل شده یا به کندی پیش می‌روند.

عسگری گفت: نمایندگان استان البرز در خانه ملت آمادگی خود را برای حمایت از هر گونه ارتقاء زیرساخت‌ها و نیز رفع مشکلات باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی اعلام می‌کنند.

وی این اقدامات را مقدمه‌ای بر موفقیت و سربلندی جوانان البرز دانست و افزود: تحولات مذکور نیازمند برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان است و این امر مورد باید مورد توجه ویژه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی به کارگیری مدیران بومی در دستگاه‌ها را از جمله راهکارهایی دانست که می‌تواند به تحول در امور بیانجامد.

وی ضمن تاکید بر برپایی نشست‌های تخصصی با هیات‌های ورزشی و بررسی دقیق مسایل آنان، این امر را  موثر در تسریع روند حل مشکلات قلمداد کرد.

عسگری، همچنین به ضرورت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در کنار توسعه ورزش همگانی اشاره و بیان کرد: اتخاذ تدابیر و سیاست‌هایی همچون مشارکت دادن بخش خصوصی و همکاری با صنایع بزرگ استان البرز برای جذب درآمد نیز از موضوعاتی است که اداره کل ورزش و جوانان استان باید در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

وی برنامه‌ریزی و ارایه راهبردهای علمی و عملی متناسب با واقعیت‌های ورزش قهرمان‌خیز استان البرز را لازمه رسیدن به جایگاه واقعی ورزش در این استان ارزیابی و اضافه کرد: ورزشکاران سازمان یافته و قهرمانان به نامی در استان البرز حضور دارند که بخشی از آنها عضو تیم‌های ملی یا دارای مدال‌های کشوری و برون مرزی هستند؛ اما تاکنون برنامه‌ریزی مناسبی برای حفظ و ارتقای جایگاه آنها صورت نگرفته است.

عسگری با تاکید بر اینکه کیفیت نباید فدای کارهای ویترینی شود، برگزاری و میزبانی از مسابقات بین‌المللی و کشوری را منوط به دریافت خروجی مثبت و مناسب برای ورزش استان دانست.

وی افزود: توجه به هیات‌های ورزشی و حمایت هوشمندانه و عادلانه، توجه به مناطق کم برخوردار، سرانه ورزشی و توجه یکسان و عادلانه به سه حوزه جوانان، همگانی و قهرمانی از مهمترین نکاتی است که باید در دستور کار اداره کل قرار گیرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات