شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین خبر درباره تغییر تاریخ دربی 93

با وجود تلاش‌هایی که از سوی «فرهاد مجیدی» و «یحیی گل محمدی» انجام شده است، دربی پایتخت در همان تاریخ از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ پس از اینکه سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید پنجم شهریور در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند، کادر فنی دو تیم با انجام مصاحبه‌هایی از انتخاب این تاریخ انتقاد کرده بودند و درخواست داشتند تا این دیدار در تاریخ دیگری برگزار شود که به دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آسیبی وارد نشود.

حتی در این زمینه گفته می‌‎شود شب گذشته یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی گفت و گویی طولانی داشته‌اند و برای تغییر تاریخ بازی به توافق رسیدند اما بنابر خبرهایی که از سازمان لیگ به گوش می‌رسد، این مجموعه قصد ندارد تاریخ برگزاری دربی جام حذفی را تغییر دهد و پرسپولیس و استقلال باید با همه خستگی ناشی از حضور در لیگ برتر به دربی رفته و بلافاصله آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا شوند.

بنابراین با وجود تمایل دو سرمربی استقلال و پرسپولیس برای به تعویق افتادن دربی نود و دوم، این بازی در روز تعیین شده - ساعت ۱۹ روز ۵ شهریور - در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات