پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 رئیس انجمن هنرهای نمایشی البرز در گفتگو با رمزگشا:

تئاتر را از سالن‌های مسقف به فضای باز بیاوریم + فایل فراخوان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی البرز از برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی «کهن‌دشت» به میزبانی نظرآباد خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «ندا قربانیان» در گفتگوی اختصاصی با رمزگشا نیوز با اشاره به برگزاری چهارمین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی کهن‌دشت، گفت: به دلیل وجود بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی و توجه به سلامت هنرمندان و هنردوستان، نگاه ویژه‌ای به برگزاری تئاتر خیابانی شده است.

او گفت: چهارمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی کهن‌دشت سال جاری برگزار خواهد شد و در این دوره نگاه ویژه‌ای به خاطر شرایط کنونی کشور و وجود ویروس کرونا به این جشنواره شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی البرز ادامه داد: با اشاره به وجود ویروس کرونا باید مسیر را برای فعالیت هنرمندان و هنردوستان باتوجه به تهمیدات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هموار سازیم، در همین راستا باید تئاتر را به شکل جدیدی ادامه دهیم.

قربانیان با اشاره به اینکه انتقال ویروس کرونا در فضای باز بسیار کمتر است، گفت: باید باتوجه به ماندگاری این ویروس در روزها و ماه‌های آتی به دنبال برگزاری شکل جدیدی از هنر تئاتر هستیم. برای همین امر تئاتر را باید از سالن‌های مسقف و بسته به فضاهای باز بیاوریم.

* فراخوان چهارمین جشنواره کهن دشت البرز با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت (پایداری تراز سردار سلیمانی)، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ملی، کیان خانواده و... منتشر شده است. این جشنواره در نیمه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

متن کامل فراخوان جشنواره در پایان همین خبر قابل دریافت است.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات