ضرورت اختصاص مدارس محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی در روزهای تعطیل به تفریح و سرگرمی مردم

استاندار البرز مطرح کرد: مدارس محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی در روزهای تعطیل به تفریح و سرگرمی مردم محله به‌ویژه بانوان اختصاص یابد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در محله‌های هدف، افزود: با توجه به نتایجی که حاصل شده، اعتماد مردم به خدمتگزاران خود افزایش یافته بنابراین این روند باید تداوم و استمرار داشته باشد.
وی ادامه داد: شهرداری‌ها باید پروژه‌های اولویت دار محله‌ها را اطلاع رسانی کرده و با زمانبندی و اعتبار ویژه در این بخش نسبت به ارتقا زیرساخت‌های محله و رفاه مردم اقدام کنند.
عبداللهی گفت: مدیران و دستگاه‌هایی که در این محله‌ها مسئولیت دارند باید با بازدیدهای میدانی از مشکلات آگاه شوند و برای حل آن‌ها چاره اندیشی کنند.
وی افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات مسکن‌های مهر به‌ویژه شهرک مسکونی ابریشم و پیام ماهدشت حل شده و مردم نیز آگاه و قدردان هستند ولی هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.
وی افزود: اگر امکانی همچون درمانگاه در این محله‌ها ایجاد می‌شود باید کادر آن نیز تامین شود.
عبداللهی گفت: از روند اقدامات در تک تک محله‌های هدف به‌واسطه ارتباط مستقیم با مردم آگاه هستم و فعالیت‌ها را زیر ذره بین دارم.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات