یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس، کتابی نوشته دیوید لارنس پرستون است که با ترجمه صادق خسرونژاد منتشر شده است.

کتاب و ادبیات- رمزگشانیوز؛ اعتماد به نفس برای خوشـبختی و پیـشبرد زنـدگی حیـاتی اسـت. ایـن امـر موفقیت در کار، زندگی خانوادگی، روابط و فعالیت‌های تفریحی شـما و هـر کـار دیگری را که انجام می‌دهید، تحت تأثیر قرار می‌دهد. بـزرگتـرین سـرمایه هـرکس بدون شک میزان خودباوری اوست. حتـی بـالاترین ثـروت و شـهرت هـم نمی‌تواند جانشین ضعف در خودباوری شود.
آدم‌هایی که کمبود اعتماد بـه نفـس و خودبـاوری دارنـد، همـواره شکـست می‌خورند. آنها شهامت کمی دارند و از این رو احتمال این که از زنـدگی بهری کافی ببرند هم به همان نسبت، کم است. احتمال دچار شـدن بـه عـوارض ناشی از تنش، از جمله اضطراب، سوء تغذیه و مشکلاتی روحی برای آنها بیـشتر است. کمبود عزت نفس علت اصلی اکثر شکست‌های خانوادگی، قصور والدین در انجام وظایفشان و مشکل در روابط با دیگران است. علاوه بـر ایـن بـسیاری از جرایم که ارتباط مستقیم با مصرف مواد مخدر، بیکاری، فقر و بی‌هدف بـودن در زندگی دارد، همه و همه مستقیماً با ضعف عزت نفس مرتبط هستند.
لارنس پرستون این کتاب را درباره اعتمادبه نفس و برای مخاطب عام نوشته است. همه جوانان، زنان، مردان، دانش‌آموزان و هرکسی در هر حرفه و رشته‌ای مخاطب این کتاب است.

پرستون کتابش را در بخش‌های مهم زیر دسته‌بندی کرده است:
•    اراده کردن برای کسب اعتماد
•    خودهوشیاری
•    مطمئن اندیشیدن
•    بهرهگیری از ذهن برای اصلاح ذهنیت از خود
•    رفتار از سر اطمینان
•    ارتباطات مطمئن
هر بخش شامل اطلاعات، دانستنی‌ها و گفتار مشفقانه‌ای است که همراه بـا هفت تمرین، راهنمایی‌هـای عملـی یـا تلنگـری بـرای عمیـق اندیـشیدن آورده شده‌اند.

کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
همه در هر سن و شغلی می‌توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات