شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به اینکه شعار امسال "در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم" است، گفت: با آغاز جشن نیکوکاری و عید همدلی پایگاه‌های نیکوکاری در این استان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی شدند.

البرز- رمزگشانیوز؛ رضا البرزی مطرح کرد: جشن نیکوکاری و عید همدلی در استان البرز به منظور فراهم کردن حضور گسترده مردم نوعدوست و خیران جهت کمک به خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شعار امسال "در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم" است، گفت: جشن نیکوکاری هم‌ زمان روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس، همچنین ۱۷ اسفندماه در ۱۳ دفتر کمیته امداد امام(ره) و ۳۶۰ مرکز نیکوکاری استان و ۱۸ اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه استان استمرار می‌یابد.
البرزی اظهار کرد: افزون بر از پایگاه‌‌های ثابت ۴۰ پایگاه سیار نیز برای جمع‌آوری هدایای مردم به نیازمندان پیش‌بینی شده است.
وی افزود: خیران نیک اندیش در طول سال نیز می‌توانند علاوه بر کمک نقدی، حمایت‌های غیر نقدی در زمینه پوشاک، سبدکالای غذایی، خدمات مسکن از قبیل خرید، ساخت و ودیعه، کمک‌‌های درمانی و فرهنگی و همچنین تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده‌دار شوند.
مردم نیکوکار استان البرز می‌توانند هدایای نقدی خود در جشن نیکوکاری را از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات