printlogo


در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم
در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم
کد خبر: 14489
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به اینکه شعار امسال "در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم" است، گفت: با آغاز جشن نیکوکاری و عید همدلی پایگاه‌های نیکوکاری در این استان آماده جمع آوری کمک‌های مردمی شدند.
البرز- رمزگشانیوز؛ رضا البرزی مطرح کرد: جشن نیکوکاری و عید همدلی در استان البرز به منظور فراهم کردن حضور گسترده مردم نوعدوست و خیران جهت کمک به خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد امام(ره) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شعار امسال "در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم" است، گفت: جشن نیکوکاری هم‌ زمان روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس، همچنین ۱۷ اسفندماه در ۱۳ دفتر کمیته امداد امام(ره) و ۳۶۰ مرکز نیکوکاری استان و ۱۸ اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه استان استمرار می‌یابد.
البرزی اظهار کرد: افزون بر از پایگاه‌‌های ثابت ۴۰ پایگاه سیار نیز برای جمع‌آوری هدایای مردم به نیازمندان پیش‌بینی شده است.
وی افزود: خیران نیک اندیش در طول سال نیز می‌توانند علاوه بر کمک نقدی، حمایت‌های غیر نقدی در زمینه پوشاک، سبدکالای غذایی، خدمات مسکن از قبیل خرید، ساخت و ودیعه، کمک‌‌های درمانی و فرهنگی و همچنین تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده‌دار شوند.
مردم نیکوکار استان البرز می‌توانند هدایای نقدی خود در جشن نیکوکاری را از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.






 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/14489