شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

افکار همه‌چیز است

شما صاحب سرنوشت خود هستید. شما می‌توانید محیط پیرامون خود را تحت تأثیر قرار دهید، آن را هدایت کنید و در کنترل خود درآورید. شما می‌توانید زندگی خود را، آن‌گونه که می‌خواهید باشد، بسازید. «افکار همه‌چیز است» نوشته باب پراکتور و گرگ اس.ربد، به شما می‌گوید که رهبران و افراد خارق‌العاده‌ای که موفق بوده‌اند و توانسته‌اند در زمینه کاری خود تاثیرگذار باشند چگونه می‌اندیشیده‌اند و می‌اندیشند.

کتاب و ادبیات- رمزگشانیوز؛ این کتاب، داستان‌هایی را از برخی افراد خارق‌العاده به اشتراک می‌گذارد که نه‌تنها کسب‌وکارهای موفقی را ساخته‌اند، همزمان تأثیرات مثبت درخور توجهی نیز بر جوامع خود گذاشته‌اند. 
هنگامی‌که داستان‌های آن‌ها را می‌خوانید، دفتریادداشتی را کنار خود بگذارید تا بتوانید افکارهایی را که به ذهنتان خطور می‌کند بنویسید.
بخشی از این اثر: افکار انرژی ماندگاری تولید می‌کند و نتایجی به دست می‌دهد که زمانی گمان می‌شد انتقال ناپذیر است. افکار به هر نوآوری و پیشرفتی که بشر از آن خبر دارد منجر شده است.
افکار سبب می‌شود فرد از فرصت‌هایی که در گذشته از دیدگانش پنهان می‌ماند آگاه شود. گاه آنچه درنتیجه فکر به‌وجود می‌آید، خود عمری جداگانه پیدا خواهد کرد. سرآشپز برونو سراتو یکی از افرادی است که این نظریه را ثابت کرده است؛ هرگاه یک تفکر بالقوه به عمل تبدیل شود، می‌تواند نتایجی بسیار بزرگ‌تر و دیدنی‌تر از آنچه صاحب آن فکر در گذشته تصور کرده است به همراه داشته باشد. زمانی‌که برونو به ایالات‌متحده آمد فقط دویست دلار در جیب خود داشت. او شغلی نداشت و نمی‌توانست انگلیسی صحبت کند؛ ولی به دو زبان فرانسه و ایتالیایی سخن می‌گفت؛ همچنین او شور و هیجان و عزمی راسخ و تجربه‌ای فراوان در رستوران‌داری داشت. او با دانش خود، توانست در تشکیلاتی معروف در مقام ظرفشوی آغاز به کار کند و با اخلاق کاری‌اش کارفرمایش را تحت‌تأثیر قرار دهد. او بسیار زود ترفیع گرفت. درحال‌حاضر، برونو مالک و صاحب‌امتیاز رستوران خانه سفید با شهرتی جهانی است. او با غذاهای اصلی محبوب خود، خدمات ویژه و توجه بسیارش به جزئیات، جایزه‌های متعددی در صنعت رستوران‌داری دریافت کرده است.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات