شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل ورزش و جوانان البرز:

یادواره شهدای ورزشکار البرز برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان البرز از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار البرز در 15 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ امیر غفرانی با اشاره به اهمیت برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: دهه مبارک فجر یکی از مهمترین ایام سال است که می بایست ضمن گرامیداشت این جشن بزرگ و مردمی، اقدامات و فعالیت های پر رنگی نیز در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و جوانان داشته باشیم.

وی با بیان این که برنامه های ویژه ای برای ایام دهه مبارک فجر در نظر گرفته ایم گفت: با توجه به حجم فعالیت ها در دهه مبارک فجر، ضروری است که هیئت های ورزشی طی چند روز آینده برنامه های خود اعم از مسابقات، همایش ها، اعزام ها و... در این ایام را به اداره کل ارائه دهند تا ما بتوانیم زمانبندی مناسبی برای انجام و برگزاری برنامه ها صورت دهیم. بدون تردید جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز همچون گذشته و همپای تمامی اقشار مردم، حضوری پر رنگ و پر شور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز در ادامه با اعلام خبر برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان البرز در 15 بهمن ماه، عنوان کرد: این یادواره تحت عنوان بزرگداشت مقام سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می شود. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ادامه ی راه آن مردان، وظیفه ای است که همه می بایست نسبت به آن احساس تکلیف کنند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود، با ابراز تأسف از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: وقوع سیل در این استان کمتر برخوردار و مشکلاتی که در پی آن برای هموطنان عزیزمان در آن مناطق به وجد آورد، اتفاقی ناراحت کننده برای تمامی مردم و مسئولان بود.

غفرانی بیان کرد: طی این مدت کمک های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش و جوانان استان البرز جمع آوری و برای یاری رساندن به هموطنان سیل زده به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد، اما نباید به همین مقدار بسنده کرد و لازم است که باز هم این کمک ها ادامه یابد. سیستان و بلوچستان همچنان چشم انتظار کمک های هموطنان است و باید روند امداد رسانی و جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده بویژه توسط جامعه ورزش و جوانان ادامه پیدا کند.

وی در پایان گفت: مردم شریف استان البرز همچنان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود برای کمک به هموطنان سیل زده را به اداره کل ورزش و جوانان استان و یا ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تحویل دهند.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات