جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 مدیرکل وارداتی، قراردادی از آب درآمد

 دو سال پیش که مدیری با انبوهی از نزدیکان خود از استان دیگری به البرز آمد، یکی از رهاوردهایش مدیران یک‌شبه و بی‌سابقه بود...

به گزارش رمزگشانیوز؛   دو سال پیش که مدیری با انبوهی از نزدیکان خود از استان دیگری به البرز آمد، یکی از رهاوردهایش مدیران یک شبه و بی‌سابقه بود.


از جمله افرادی که از حمایت ایشان برخوردار شد و از اداره محیط زیست گیلان به صورت قراردادی! به البرز منتقل شد و به صورت قرار دادی به کرسی مدیر کلی تکیه زد، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده نام گرفت. آن هم در شرایطی که پیش از این، در این سمت فقط از افرادی استفاده می‌شد که خانواده‌ای تشکیل داده و این امر مقدس را خود تجربه و با عمق جان درک کرده باشند؛ نه آنکه در حال تجرد بر این مسند تکیه کنند.

سابقه تجربی و مدیریتی این شخص نیز نکته دیگری است که گویا در این انتصاب مغفول مانده بود. این شخص، سابقا صرفا در حوزه سمن‌ها فعالیت کرده و از جمله در انجمن حمایت از حیوانات سابقه دبیری داشته است!

شنیده‌ها حاکی است که این مدیر وارداتی، اکنون با فشار یکی از مدیران عالی‌رتبه ملی به دنبال تثبیت موقعیت خویش در حوزه سیاسی استان البرز می‌باشد. درحالی که فرد مورد اشاره، حامی سابق جمعیت امام علی(ع) نیز بوده است. جمعیتی که خبر بازداشت موسس و برخی اعضای آن ازجمله «شارمین میمندی‌نژاد» به تازگی خبرساز و دفتر این جمعیت که به ظاهر فعالیت خیریه داشت نیز پلمب شده است.

«عزیز الله شهبازی» -استاندار البرز- که تا به حال نشان داده در اعمال مدیریت و اداره امور با هیچکس تعارف ندارد و به تازگی با عزل مدیر لاکچری این نکته را به خوبی نشان داده است، باید دید در این خصوص چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات