جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 «محمود حیدری»ضمن انصراف  از کاندیداتوری انتخابات شورای شهر کرج تأکید کرد:

ضرورت تلاش جهادی برای انتخاباتی پرشور و آگاهانه

«دکتر محمود حیدری» طی پیامی انصراف خود را از کاندیداتوری ششمین دوره شورای شهر کرج  اعلام کرد.

به گزارش  روز دوشنبه رمزگشانیوزبه نقل از پیام آشنا، متن پیام به این شرح است: 

بسمه تعالی

افوض امری الی الله

با عرض سلام و احترام محضر همشهریان گرامی؛


خداوند متعال را شاکرم که در طول سالهای فعالیتم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اداری، فرهنگی و رسانه‌ای، توفیق خدمت مستمر و صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم شریف عنایت فرموده؛ تا امروز کوله باری از تجربیات گرانسنگ مدیریتی و اجرایی در کنار کسب دانش و علم آموزی در دانشگاه اندوخته باشم. تمرکز و انجام وظیفه برای مشارکت پرشور و پیروزی «جبهه  انقلاب اسلامی» در انتخابات ریاست جمهوری،در اولویت است.

در موسم انتخابات، برآن شدم به شکرانه عنایات مذکور در کسب تجربه و دانش، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری  برای تحقق مشارکت حداکثری، ضمن «عمل به تکلیف» و به همراهی همفکران در«جبهه انقلاب اسلامی» با هدف هم افزایی در خدمت صادقانه به شهروندان، رهایی مدیریت شهری از روزمرگی و معضلاتی که نفس شهر را گرفته، بسط اقتصاد سالم شهر، تحقق عدالت در توزیع خدمات و امکانات رفاهی و... به این عرصه وارد شوم.

اعلام حمایت اقشار مختلف و همشهریان عزیز،سرمایه‌ای بی همتا در فعالیت های آتی سیاسی و اجتماعی است. قطعا از الزامات این رویکرد، پایبندی به فرآیندهای مصوب جبهه انقلاب اسلامی بود و بر همین مبنا پس از اعلام تایید صلاحیت در نخستین مرحله بررسی‌ها از سوی هیات اجرایی و نظارت؛ در مسیر تحقق گفتمان جبهه انقلاب اسلامی و در مصاحبه‌های تخصصی نقطه نظراتم را به هیات‌های بررسی جریان انقلابی استان ارائه کرده‌ام.

در ایام پس از اعلام کاندیداتوری؛ حضور چشمگیر و موثر و الطاف و اعلام حمایت‌های بی شائبه و شایسته تقدیر همشهریان عزیز  بویژه خانواده بزرگ تعاون‌گران و فعالان گرانقدر رسانه‌ای، جامعه شریف واریان، مردم شریف حصارک، اسلام آباد، آق تپه و مهرشهر، باغستان، کلاک، حصار و کسبه محترم بازار انقلاب و هیئات مذهبی و روحانیت معزز و حسن اعتمادشان به بنده، سرمایه‌ای بی همتا و مایه  افتخار و مباهات است و به جهت آن خدا را شاکرم.
 
علی ایحال با توجه به اهمیت و اولویت انتخابات ریاست جمهوری و انجام وظیفه برای تحقق پیروزی مقتدرانه جریان انقلاب اسلامی در این برهه حساس و با عنایت به اعتقاد راسخم بر این امر که حضور «جمعی متحد بر مبنای کار تشکیلاتی در شورای اسلامی» ضرورت دارد و در فرآیند نهایی بررسی شوراهای ائتلاف و وحدت، عزیزان دیگری در لیست منتخب گنجانده شده‌اند؛ به نظر، پس از اعلام حضور و احراز صلاحیت و ارائه  برنامه در جلسات شورای وحدت و شورای ائتلاف، درحقیقت «تکلیف ادا شده» است اما این پایان مجاهدت نیست و« ما بر آن عهد که بودیم؛ برآنیم هنوز».

لذا با تاکید بر اینکه همچنان در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب و تحقق منویات رهبر فرزانه، به فضل الهی درصحنه فعال هستیم و برای انتخاباتی پرشور و ان شاالله گزینشی آگاهانه و راهگشا از سوی مردم، تلاش می کنیم و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمام کاندیداهای محترمی که در عرصه ی انتخابات حضور دارند؛ از کاندیداتوری شورای اسلامی شهر کرج اعلام انصراف می‌نمایم. ضمن دعوت ازهمشهریان عزیزم برای حضور پرشور در انتخابات و مشارکت فعال و موثر در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خویش، از خداوند منان خواستارم، امیدوارم در رویداد مهم انتخابات رقم خوردن حماسه حضور و انتخاب اصلح، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی باشد. 

در پایان به رسم ادب و قدرشناسی ازمردم عزیز و همکاران رسانه‌ای، خانواده بزرگ تعاون استان، روحانیت معزز و فعالان سیاسی و اجتماعی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با حمایت‌ها وهمراهی و هم‌افزایی، حامی بنده در خدمت به نظام و انقلاب و مردم بوده‌اند؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم.
 

                                           والعاقبه  للمتقین
                                                محمود حیدری
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات