یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره دانش‌آموزی با رویکرد گردشگری به زودی در البرز برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری جشنواره دانش‌آموزی در کاخ مروارید در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «شهرام علی‌محمدی» با بیان اینکه ماه مهر و آبان بهترین زمان برای گردشگری دانش‌آموزی است، افزود: معتقدم باید گردشگری را به دل مدارس برد و گردشگری با رویکرد دانش‌آموزی را جدی گرفت. بنابراین درصدد برگزاری جشنواره گردشگری با رویکرد دانش‌آموزی هستیم و اقدامات لازم برای صدور مجوز و مراحل اداری انجام شده و در آینده نزدیک در کاخ مروارید این جشنواره برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند فرآیند گردشگری را لمس کنند و با موضوعاتی چون حفاظت از محیط زیست و امنیت در گردشگری آشنا شوند.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه جایگاهی برای البرز‌شناسی و اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی با رویکرد گردشگری در نظر گرفته شده است، افزود: هدف ما این است که البرزی ها البرز را خوب بشناسند. زمانی که کودکان و دانش‌آموزان جاذبه‌های گردشگری استان را بشناسند می‌توانند خانواده‌ها را ترغیب به دیدن این مکان‌ها کنند.

او مدت برپایی این جشنواره را حداقل بیست روز و همراه با عرضه سوغات و صنایع دستی عنوان کرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات