چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 تقدیر فرمانده انتظامی البرز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ان‌شاءلله به زود شاهد اقامه نماز در قدس شریف خواهیم بود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «عباسعلی محمدیان» در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیان کرد: بحمدالله با کاهش شیوع بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون شهروندان، بار دیگر شاهد اعلام همبستگی مردم انقلابی استان با ملت فلسطین هستیم‌.

وی با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا، افزود: این عدم برگزاری راهپیمایی واقعا تبدیل به بغضی در گلوی آزادگان جهان شده بود که امروز با این حضور حماسی ترکید.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: این حضور گسترده مردم نشان از حمایت بی چون و چرای مردم از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و در راس آنها از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دارد.

سردار محمدیان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: ان‌شاءالله به زودی شاهد اقامه نماز در قدس شریف خواهیم بود.

این مقام انتظامی در پایان از آماده باش نیروهای انتظامی استان برای تأمین نظم و امنیت مراسم راهپیمایی خبر داد و بیان کرد: فرزندان این ملت در نیروی انتظامی نیز در کنار مردم مومن و انقلابی استان ضمن انجام وظیفه خود در تأمین امنیت، مشت های خود را گره کرده و اعلام انزجار خود از اسرائیل  را اعلام می کنند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات