printlogo


 تقدیر فرمانده انتظامی البرز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
 تقدیر فرمانده انتظامی البرز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 8522
فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ان‌شاءلله به زود شاهد اقامه نماز در قدس شریف خواهیم بود.
به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «عباسعلی محمدیان» در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیان کرد: بحمدالله با کاهش شیوع بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون شهروندان، بار دیگر شاهد اعلام همبستگی مردم انقلابی استان با ملت فلسطین هستیم‌.

وی با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا، افزود: این عدم برگزاری راهپیمایی واقعا تبدیل به بغضی در گلوی آزادگان جهان شده بود که امروز با این حضور حماسی ترکید.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: این حضور گسترده مردم نشان از حمایت بی چون و چرای مردم از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از استکبار جهانی و در راس آنها از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دارد.

سردار محمدیان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: ان‌شاءالله به زودی شاهد اقامه نماز در قدس شریف خواهیم بود.

این مقام انتظامی در پایان از آماده باش نیروهای انتظامی استان برای تأمین نظم و امنیت مراسم راهپیمایی خبر داد و بیان کرد: فرزندان این ملت در نیروی انتظامی نیز در کنار مردم مومن و انقلابی استان ضمن انجام وظیفه خود در تأمین امنیت، مشت های خود را گره کرده و اعلام انزجار خود از اسرائیل  را اعلام می کنند.

انتهای پیام/
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8522