شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار البرز

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان به امضا مدیران این ۲ مجموعه رسید.

به گزارش رمزگشانیوز؛  سعید جابری انصاری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به رشادت های رزمندگان و ایثارگران گفت: همه ما در سایه سار امنیتی که حاصل رشادت و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران است، زندگی می کنیم.

جابری انصاری  با بیان اینکه تمام اقشار مردم و مسوولین، مدیون و مرهون این عزیزان هستند افزود:  این عزیزان در سخت ترین شرایط از جان و مال خویش گذشتند و با اخلاص تمام در راه اسلام و میهن، از هیچ ایثار و مجاهدتی دریغ نکردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر همین اساس باید فرهنگ رزمندگان و ایثارگران و نام و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس، همواره در سطح جامعه زنده بوده و حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس بعنوان یک مطالبه عمومی، مورد توجه فرزندان انقلابی و فعالان فرهنگی استان باشد.

جابری انصاری ادامه داد: به همین منظور و با همکاری و تعاون مجموعه های مختلف، شاهد اجرای برنامه های مختلف در راستای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات