یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده عالی دولت در البرز:

  برنامه‌های ۱۴۰۱ البرز بر محور رونق تولید خواهد بود

نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن تبریک به مناسبت سال نو، برنامه‌های ۱۴۰۱ البرز را بر محور رونق تولید، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش چشمگیر نرخ بیکاری و افزایش صادرات عنوان کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در متن پیام «مجتبی عبداللهی» به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ آمده است: استان البرز به عنوان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی کشور با دارا بودن ۱۲ شهرک صنعتی فعال، بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۱۰۰ هزار واحد صنفی یکی از ظرفیت‌های کم نظیر اقتصادی است که چشم‌انداز روشنی را در حوزه رونق و‌ جهش تولید در عرصه ملی و منطقه‌ای ترسیم می‌کند.

 در شرایطی که کشور به دلیل هجمه‌های ناجوانمردانه سالهاست با تحریم‌های متعدد مواجه بوده‌ و‌ هست، توانسته با تکیه بر عزم و اراده ملی در سایه هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سدها و‌ موانع فراوانی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و الگوی مناسبی برای کشورهای محروم از استقلال و آزادی باشد.

بدون شک همانگونه رهبر حکیم انقلاب اسلامی بارها و بارها در فرمایشات خود تاکید داشته‌اند، تنها راه مقابله با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خودکفایی در تمامی حوزه‌ها بویژه حوزه اقتصادی است که در راستای تحقق این مهم باید تدابیر لازم را اتخاذ کرده و بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده گام برداشت.

در سال جدید نیز رویه حمایت از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌تاپ‌ها و ... در دستور کار مدیریت استان قرار دارد تا با تکیه بر عزم و اراده جوانان البرز، علاوه بر رونق تولید و‌ حفظ اشتغال موجود، شاهد افزایش چشمگیر ایجاد اشتغال جدید و‌ توسعه صادرات در استان باشیم.

در این مسیر دستان تمامی تولیدکنندگان و صاحبان فکر و اندیشه را برای رشد و شکوفایی استان در تمامی حوزه‌ها به گرمی می‌فشاریم و امیدواریم در بستر وحدت و همدلی بوجود آمده در میان مسئولان ارشد استان، حمایت‌های دلگرم کننده نماینده ولی فقیه در استان، همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد شکوفایی البرز در تمامی ابعاد باشیم‌.

در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت نوروز باستانی به تمامی تلاشگران صادق در عرصه خدمت به نظام و مردم فهیم استان، صحت و سلامت همگان را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت نموده و‌ سالی سرشار از خیر و برکت و‌ موفقیت آرزومندم.
 
مجتبی عبداللهی 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات