printlogo


نماینده عالی دولت در البرز:
  برنامه‌های ۱۴۰۱ البرز بر محور رونق تولید خواهد بود
  برنامه‌های ۱۴۰۱ البرز بر محور رونق تولید خواهد بود
کد خبر: 8156
نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن تبریک به مناسبت سال نو، برنامه‌های ۱۴۰۱ البرز را بر محور رونق تولید، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش چشمگیر نرخ بیکاری و افزایش صادرات عنوان کرد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ در متن پیام «مجتبی عبداللهی» به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ آمده است: استان البرز به عنوان یکی از قطب‌های مهم اقتصادی کشور با دارا بودن ۱۲ شهرک صنعتی فعال، بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۱۰۰ هزار واحد صنفی یکی از ظرفیت‌های کم نظیر اقتصادی است که چشم‌انداز روشنی را در حوزه رونق و‌ جهش تولید در عرصه ملی و منطقه‌ای ترسیم می‌کند.

 در شرایطی که کشور به دلیل هجمه‌های ناجوانمردانه سالهاست با تحریم‌های متعدد مواجه بوده‌ و‌ هست، توانسته با تکیه بر عزم و اراده ملی در سایه هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سدها و‌ موانع فراوانی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و الگوی مناسبی برای کشورهای محروم از استقلال و آزادی باشد.

بدون شک همانگونه رهبر حکیم انقلاب اسلامی بارها و بارها در فرمایشات خود تاکید داشته‌اند، تنها راه مقابله با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خودکفایی در تمامی حوزه‌ها بویژه حوزه اقتصادی است که در راستای تحقق این مهم باید تدابیر لازم را اتخاذ کرده و بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده گام برداشت.

در سال جدید نیز رویه حمایت از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان، شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌تاپ‌ها و ... در دستور کار مدیریت استان قرار دارد تا با تکیه بر عزم و اراده جوانان البرز، علاوه بر رونق تولید و‌ حفظ اشتغال موجود، شاهد افزایش چشمگیر ایجاد اشتغال جدید و‌ توسعه صادرات در استان باشیم.

در این مسیر دستان تمامی تولیدکنندگان و صاحبان فکر و اندیشه را برای رشد و شکوفایی استان در تمامی حوزه‌ها به گرمی می‌فشاریم و امیدواریم در بستر وحدت و همدلی بوجود آمده در میان مسئولان ارشد استان، حمایت‌های دلگرم کننده نماینده ولی فقیه در استان، همراهی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد شکوفایی البرز در تمامی ابعاد باشیم‌.

در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت نوروز باستانی به تمامی تلاشگران صادق در عرصه خدمت به نظام و مردم فهیم استان، صحت و سلامت همگان را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت نموده و‌ سالی سرشار از خیر و برکت و‌ موفقیت آرزومندم.
 
مجتبی عبداللهی 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/8156