چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اکران فیلم‌های جشنواره فجر در ۲۰ درصد ظرفیت سینماهای البرز

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در مجموع ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ، طی ۸ روز از جمعه ۱۵ بهمن لغایت جمعه ۲۲ بهمن در ۳ سینمای کرج و در دو سانس اکران می شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «سعید جابری انصاری» با اشاره به اکران تعدادی از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در البرز اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر پس از دو سال که از شیوع کرونا می‌گذرد، فرصت مناسبی برای افزایش طراوت و روحیه‌بخشی به جامعه و گسترش نشاط و شادابی عمومی است.

وی ادامه داد: البته با توجه به اوج گیری مجدد این ویروس در سطح جامعه، به منظور حفظ سلامت شهروندان و علاقه مندان به سینما، فیلم‌ها با استفاده از ۲۰ درصد ظرفیت سالن‌ها اکران می‌شود.

این مسئول افزود: در مجموع ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ، طی ۸ روز از جمعه ۱۵ بهمن لغایت جمعه ۲۲ بهمن در ۳ سینمای کرج و در دو سانس اکران می‌شود.

جابری انصاری اضافه کرد: علاقه‌مندان جشنواره فیلم فجر در البرز می‌توانند از درگاه https://cinematicket.org/، جهت دیدن آثار جشنواره و تهیه بلیط اقدام و در زمان اعلام شده در سالن سینماهای منتخب جشنواره در البرز، فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی به تماشا بنشینند.

وی توضیح داد: امروز در دومین روز از این جشنواره شاهد اکران فیلم‌های شهرک، علفزار، ماهان و ملاقات خصوصی در سه سینمای اکومال، پرشین و ساویز هستیم.

این مسئول اضافه کرد: دیروز هم فیلم‌های دسته دختران، ضد، لایه‌های دروغ و خائن کشی در این سه سینما اکران شدند.

انتهای پیام

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات