پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر جشنواره ملی مردمی تئاتر خیابانی یار انقلاب خبر داد؛

برگزاری دومین جشنواره ملی مردمی تئاتر خیابانی یار انقلاب در البرز

دبیر دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب از برگزاری این جشنواره در استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «بهزاد دو دانگه» در دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب و آئین رونمایی از پوستر این جشنواره اظهار کرد: دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب از روز ۲۱ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با اکران تئاتر خیابانی در جوار گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج در تاریخ یاد شده آغاز می‌شود.

دبیر جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب بیان کرد: عنوان جشنواره به نام یا انقلاب به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است که در ایام دهه فجر آثار خود را در قالب فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی تولید می‌کند، نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره به صورت ملی در قالب موضوعات انقلاب اسلامی همچون شخصیت امام راحل، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت برگزار شده است.

دبیر جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره سال گذشته به صورت مجازی و با ارسال ۱۶۸ اثر در دو بخش تئاتر خیابانی و فیلم کوتاه برگزار شد که در مجموع ۹ اثر در هر بخش انتخاب شد.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال بالای هنرمندان سراسر کشور از دومین سال برگزاری جشنواره مقرر شد به صورت حضوری برگزار شود، گفت: تاکنون ۱۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که ۸۳ فیلم کوتاه و مابقی تئاتر خیابانی است.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات