چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در طرح بازدید از موبایل فروشی‌های البرز انجام شد؛

کشف 657 گوشی موبایل مشکوک به سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح بازدید از موبایل فروشی‌های استان البرز خبر داد و گفت: در این طرح از 317 واحد بازدید و برای 17 واحد اخطاریه پلمب صادر شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای برخورد جدی با خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه مسروقه در استان البرز، طرح بازدید از موبایل فروشی های استان البرز در 24 ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت کلانتری‌های سطح استان به اجرا در آمد، از 317 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در نتیجه برای 17 واحد اخطاریه پلمب صادر و 3 موبایل فروشی هم پلمب شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در این طرح 657 تلفن همراه مشکوک به سرقت کشف شده، اظهار کرد: همچنین 83 موبایل و قطعات مربوطه که مشکوک به قاچاق بودند نیز کشف و به مقرهای انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 17 نفر در رابطه با خرید و فروش موبایل های سرقتی، تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از سوی ماموران، یک دستگاه لپ تاپ مشکوک به سرقت هم کشف شده است.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه خرید و فروش لوازم سرقتی زمینه را برای سارقان فراهم می کند، به شهروندان هشدار داد به هیچ وجه لوازم الکترونیک مشکوک را از افراد معلوم الحال خریداری نکرده و در صورت برخورد با موارد این چنین موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات