printlogo


در طرح بازدید از موبایل فروشی‌های البرز انجام شد؛
کشف 657 گوشی موبایل مشکوک به سرقت
کشف 657 گوشی موبایل مشکوک به سرقت
کد خبر: 6680
رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح بازدید از موبایل فروشی‌های استان البرز خبر داد و گفت: در این طرح از 317 واحد بازدید و برای 17 واحد اخطاریه پلمب صادر شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای برخورد جدی با خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه مسروقه در استان البرز، طرح بازدید از موبایل فروشی های استان البرز در 24 ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت کلانتری‌های سطح استان به اجرا در آمد، از 317 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در نتیجه برای 17 واحد اخطاریه پلمب صادر و 3 موبایل فروشی هم پلمب شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در این طرح 657 تلفن همراه مشکوک به سرقت کشف شده، اظهار کرد: همچنین 83 موبایل و قطعات مربوطه که مشکوک به قاچاق بودند نیز کشف و به مقرهای انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 17 نفر در رابطه با خرید و فروش موبایل های سرقتی، تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از سوی ماموران، یک دستگاه لپ تاپ مشکوک به سرقت هم کشف شده است.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه خرید و فروش لوازم سرقتی زمینه را برای سارقان فراهم می کند، به شهروندان هشدار داد به هیچ وجه لوازم الکترونیک مشکوک را از افراد معلوم الحال خریداری نکرده و در صورت برخورد با موارد این چنین موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام.
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/6680