یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

در جلسه شورای سیاست‌گذاری فیلم‌کوتاه و بلند مطرح شد؛

پاسخگویی به هنرمندان تسریع یابد

جلسه شورای سیاست گذاری فیلم های کوتاه و بلند با حضور ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمود دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و سمعی و بصری این اداره کل، علی نوروزی، مسئول امور سینمایی و سعمی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و اعضای شورای سیاست گذاری فیلم های کوتاه و بلند استان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز  «ناصر مقدم» با اشاره به شعار سال و ضرورت عمل به آن گفت: اعضای شورای سیاست گذاری فیلم در حد امکان در پاسخگویی و مطالعه فیلم نامه ها تسریع نمایند و مطالعه فیلم نامه ها با نگاه اصلاحی باشد.

در این جلسه مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای فیلم های سینمایی اقدامات لازم جهت صدور مجوز را انجام دهد و برای جلوگیری از موازی کاری به وزارتخانه پیشنهاد شود که سامانه ای طراحی شود که اگر فیلمی در استانی داوری شده است در این سامانه ثبت شود و در استان های دیگر قابل بررسی باشد.

در ادامه اعضای شورای سیاست گذاری فیلم های کوتاه و بلند استان به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند و در انتهای این جلسه ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز احکام صادر شده برای اعضای شورای سیاست گذاری فیلم های کوتاه و بلند استان را اعطا نمود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات