یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پس از اجرا در کرج و کسب مقام‌های برتر جشنواره رضوی؛

«اسکرین شات» در تهران اجرا می‌شود

نمایش اسکرین شات به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان پس از اجرا در کرج و کسب مقام های برتر جشنواره رضوی در تبریز، این بار در تهران به روی صحنه رفته است.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ نمایش اسکرین شات با حضور بازیگران و عوامل البرزی از یکم شهریور در سالن قشقایی به روی صحنه رفته است. این نمایش داستان دو خانواده را روایت می کند که از کرج برای انجام کار و در عین حال زیارت و تفریح به مشهد سفر می کنند. در این سفر پدرهای خانواده قرار است در مشهد سه خانه قدیمی بزرگ را بخرند و هتل بسازند. در ادامه اتفاق هایی می افتد که به روابط آدم های داستان اشاره می کند که چگونه دروغ می تواند باعث از بین رفتن ارتباط های افراد این دو خانواده شود. قصه ی داستان اجتماعی است که قصه رضوی به موازاتِ آن جلو می رود.

حمیدرضا معدنکن، محمود حقیری، مرتضی مرادی، سحرناز عباس زاده، سید فرزاد تجلی، مسعود بیگلری، ریحانه یزدان یار و من، بازیگران نمایش اسکرین شات هستیم. مجتبی میرزایی مدیر صحنه، نیوشا ناصرزارع منشی صحنه، محسن محمدی، احسان خراط، مهدی عباسیان و هادی فیروزیار دستیار صحنه، این نمایش هستند.

نمایش اسکرین شات در چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی موفق به کسب شش مقام برتر شد. تندیس نمایش برگزیده چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، تندیس یک کارگردانی، جایزه دو نویسندگی، جایزه دو بازیگر مرد، جایزه دو بازیگر زن، جایزه سه بازیگر مرد و کاندید بهترین بازیگر زن، توسط ندا قربانیان، حمیدرضا معدنکن، سحرناز عباس زاده و سید فرزاد تجلی، دریافت شد.

این نمایش  از یکم شهریور آغاز و تا 15 این ماه ساعت 20 در سالن قشقایی به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات