پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقاشی دانش آموز البرزی منتخب مسابقه بین المللی آب

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: نقاشی دانش آموز «طاها جان فدا » از دبستان شهید قاسم سلیمانی این ناحیه در مسابقه بین المللی آب منتخب شد و برای استان البرز افتخار آفرینی کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «فرزاد شعبانی» اظهارداشت: طاها جان فدا دانش آموز پایه ششم ابتدایی دبستان شهید قاسم سلیمانی است که توانست رتبه اول مسابقه آب وزارت نیرو  با همکاری یونیسف ایران را به خود اختصاص دهد.

وی بیان داشت: این مسابقه با هدف آشنایی عموم مردم با اهمیت آب و گسترش فرهنگ صرفه جویی درآب اجرایی شد زیرا تامین آب در سرزمین کم آبی که ما درآن زندگی می کنیم، همواره مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و صرفه جویی آب، جلوگیری از هدر رفت این مایه حیاتی و روش های درست استفاده از آب برگزار شد، خاطرنشان کرد:  این مسابقه نقاشی برای رده های سنی تا ۱۸ سال با هرنوع تکنیک دستی فراخوان شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه از ۱۵ مهرماه ۹۹ تا ۱۰ دی ماه سال جاری فرصت ارسال آثار نقاشی  خود را داشتند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه اهمیت آب را که یکی از گرانبها ترین کالاهایی است که بشر به آن نیاز دارد را به زبان هنر نقاشی به تصویر کشیدند.

شعبانی یاد آورشد: پس از ارزیابی داوران، آثار دانش آموزی البرزی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با کسب امتیاز بالا موفق به کسب رتبه برتر شد که در شانزدهم فروردین سال ۱۴۰۰ دربرنامه کشوری از وی تجلیل می شود.

وی تاکید کرد: برای مراقبت از محیط زیست و منابع طبیعی به ویژه آب هر دانش آموز می تواند یک سفیر آگاهی بخشی آب باشد که این رسالت مهم در دوره ابتدایی به زبان کودکانه از تاثیرگذاری بالایی دربین مردم برخوردار است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات