دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۰۰ نمایشگاه مجازی بهار انقلاب در البرز گشایش یافت

رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۵۰۰ نمایشگاه بهار انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر در بستر شبکه شاد مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی این استان گشایش یافت.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «جواد محمدی» اظهار داشت : این نمایشگاه‌ها با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» با مشارکت دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی، مربیان و کارشناسان تربیتی برپا شده است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه ها را آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با رویکرد انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب و جایگاه ایران در دنیا ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدآفرینی، بصیرت افزایی، انگیزه بخشی، رفتارسازی و تجربه آفرینی در بین دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ها است.

محمدی،  انتقال پیام انقلاب اسلامی به دانش آموزان، یاد آوری حماسه آفرینی مردم در دوران انقلاب، ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت، گسترش گفتمان انقلابی، تقویت وحدت و همدلی در بین دانش آموزان و تاکید بر ولایت مداری را از محورهای موضوعی این نمایشگاه‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این اقدام فرهنگی آثار مختلفی برای ارتقای شناخت دانش‌آموزان نسبت به رویدادهای انقلاب و دستاوردهای آن با استفاده از هنر، فناوری نوین و قلم در قالب ادبی، شعر، پژوهش، عکس، فیلم کوتاه ، صنایع دستی ، قصه گویی و پوستر ارائه شده است.

رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: غرفه‌های یادمان شهدا در این نمایشگاه‌ها نیز با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه شهادت و حماسه آفرینی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم دایر است.

محمدی افزود: ۷۰۰ برنامه از مجموع یک هزار و ۱۶۳ برنامه ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در آموزش و پرورش البرز در بستر شبکه شاد برگزار می شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات